måndag 5 juli 2010

Mitt lilla skåp!



Titta på mitt lilla skåp som jag målat ljusgrått och satt fast romantiskt tyg på insidan av glaset. Visst blev det rart? Jag är jätte nöjd över förvandlingen och från början var den lite ljusgul/beige. Just nu är skåpet tomt men av mina flyttkartonger at döma kommer skåpet säkerligen fyllas av bra å ha prylar. Hihi. Jag är jätte jätte jätte nöjd och blir faktiskt riktigt nöjd i hela kroppen bara jag tittar på det. Idag kommer Bella hem från sin semester, äntligen!!! Kram Madeleine

2 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Förstår att du är nöjd över skåpet, det ser toppen ut.
Gott fika är ju aldrig fel hihi.

Jaa, just nu har jag börjat ta bort en del mjölkprodukter.
Sambon kanske ska jobba på sin semester så då blir det bara Borås över helgen :( Men men det ger honom en chans att få fortsätta där sen.
Nu är det dags att läsa lite :)

Kram

Anonym sa...

Hej! Du har all anledning att vara stolt över skåpet du målat, jättesnyggt!!!! Och bilderna är ju toppen, proffsiga minst sagt..
Kram ugglan