söndag 4 juli 2010

Z som i Zetas trädgård!!!
















Tro inte att jag bara har skruvat och grejat i helgen. Jag har sytt, målat, köpt tapet, köpt tyg och varit extremt produktiv. Det är så kul när man blir klar med sina projekt man blir genast så inspirerad att påbörja tre nya på en och samma gång. Min skohylla blev färdigmålad och monterad idag, lycka! Därför ska ni få se ett av  alla de färdiga projekten redan ikväll. Igår var jag på Zetas trädgård, ett perfekt utflyktsmål om man vill fika i fantastisk miljö, frossa i gott fikabröd, njuta och köpa växter till trädgården samt titta på deras förstklassiga inredningsprylar. En dröm för oss bloggare kan jag meddela. Inspiration! Kika in senare för att se ett av mina projekt. Kram Madeleine

1 kommentar:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Det ser verkligen ut som en dröm att få gå där. För att inte tala om fikat som är på bilden, jisses vilken beslutsångest jag skulle få.
Just ja, jag har fått en del kommentarer på min blogg med om att dem höll med om krönikan, *skitkul* tycker jag :)

Kramar