onsdag 29 september 2010

Harmoni...





Den fina skålen köpte jag på utförsäljningen i den där inredningsbutiken som jag nämnt tidigare. Visst är den skir och tidlös? Pallen har jag köpt grönmålad på loppis för 30 kronor. Den har jag målat vit och tapetserat med en blommig tapet från Coop. Byrån målade jag i somras liksom det lilla skåpet som skymtar till höger. Beslagen hittade jag efter ett desperat letande i en inredningsbutik i Sigtuna. Vet ni vad jag känner i dessa bilder som jag tog imorse? Harmoni. Vad känner ni?
Kram Madeleine

5 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vet du vad?! Jag bestämde mig idag vad jag ska ha på mig med :) Jag är med sådan att jag gillar att planera för då blir det som en motivation och ett mål, även fast det bara gäller kläder hihi.

Kram

här är gudagott att vara sa...

Harmoni ja det kan du.
Jamen nu är jag ärligt avis på dig!!!
Att träffa Ernst, Laila, Peter,,,
ja säger bara lyllo dig, nu vet jag var jag skall befinna mig nästa bokmässa.
Du och Ernst var gulliga på bild ihop.
Han är en mysig man han.

Jag har mycket omkring mig just nu
men det är kuuul.
Haregott!

Fröken Fräken sa...

Nä, nu är jag jättenyfiken!! Vilken butik var det som hade utförsäljning?? Fater var ju högst charmant! Och du verkar ju ha haft en toppenhelg på den västra sidan av landet bland Ernst oh andra gemytliga figurer!

axelina sa...

Svar: ja om man har tur så kanske tomten kommer med väskan:)
Jag gjorde en elevbehandling på beauty & spa center, klassisk ansiktsbehandling. http://www.privatskolan-fhk.se/
Väldigt nöjd! 2 timmar tog det och man fick ligga under ett varmt duntäcke...härligt:)

Lina sa...

Vilken drömhelg du verkar ha haft... Inte det minsta avundsjuk... ;) Å du har en sån skön blogg, jag bara väntar på nästa inlägg...

Kram*