torsdag 30 september 2010

Vaa? Är det sant?



Ett söt bricka som ser antik ut och den har ju oändliga användningsområden. Ställa ljuslyktor eller blommor på kanske? Eller varför inte servera ett stort glas med äppeljuice (min favorit som ni vet sedan tidigare). Jag har tapetserat brickans botten med den bit av den randiga tapet som blev över i somras då jag tapetserade i mitt skåp. 

Vet ni? Nu ska jag köpa grå färg för här skall målas.
Vaa? Är det sant? Du skulle ju inte måla något mer på länge tänker ni nu.
Nejnej, jag vet att jag har sagt det vid några tillfällen meeen, ni vet ju hur det är. Inspiration infinner sig, idé måste genast skrida till handling. Då får man helt enkelt offra sig. Äsch då, det är bara EN stol som jag ska måla...till att börja med i alla fall. Det är så vi bloggare jobbar.
Kram Madeleine

1 kommentar:

Lina sa...

Tack för dina värmande ord... Man behöver nog inte alltid vara djup, men se så många kommentarer jag fick... :)

Skulle gärna spontanpromenera och fika med dej, men tyvärr så bor vi typ 120 mil ifrån varandra... Jag bor i Arvidsjaur, Norrbotten...

Gillar verkligen din blogg, du verkar vara en skön person och du verkar ha börjat blomma så här efter uppbrottet... Det gjorde jag också efter mitt ex lämnat mej, kände att varför ska jag sitta inne i min lägenhet och sörja när jag kan göra så mycket roligt tillsammans med mina vänner... Nu har de flesta av mina vänner barn och min allra bästa vän bor 15 mil ifrån mej... Det är väl olika faser i livet!!

Ha en fortsatt trevlig dag!!

Kram*