lördag 2 oktober 2010

Utstyrsel!


"Lägger du ut bilden då jag blinkar kan du glömma sovmorgon på lördag...och söndag!" säger diktatorn.
Nej, nu överdriver jag. Katten Malou är en alla tiders katt som sover bredvid mig varje natt. Vi har äntligen hittat varandra! 

Men nu är det kallt hörni. Mössa, vantar, sjalar, allt har åkt fram. Det är då man önskar att man var en katt med päls och semester året om. Fast ändå inte. Jag älskar min lantliga utstyrsel runt hals, på huvudet och på händer!!! Kram Madeleine

2 kommentarer:

Anna Eleonor sa...

Hej Madeleine och alla hennes läsare. Jag undra om ni har något tips på inredningsblogg eller dylikt som har fokus på mörkare inredning. Skulle bli så hjärteglad för minsta lilla tips!

Rosor och ruiner sa...

Visst är det gosigt med sänkompisar i form av katter - så mysigt!
Ser att jag inte svarat på din senaste fråga - om jag använder KA´n mycket. Nej, mest står den och glänser faktiskt..:o) men jag har vispat grädde i den och idag blev det premärbakat i den - funkade jättebra!