lördag 18 december 2010

Godisråttan!

Ni ville se min nya jacka och här är min nya jacka! Så logiskt, eller hur? Idag har jag ätit mitt hembakade bröd till frukost, besökt hundmässan, råkade visst köpa en stickad lantlig tröja istället för en hund (inte för att jag tänkt köpa en hund nu men ändå). Hoppsan. Nu har jag precis slängt ihop en sats med marshmallows. Spännande eftersom jag aldrig bakat det tidigare. Nu ska den bara stelna till över natten så ska jag bjuda er på det sedan. Gott, inte sant? 

Så ringde goda vännen Tommy som är en riktig fena på det här med surdeg, han är mitt uppe i en massa brödbak så jag måste svänga förbi honom inom kort och provsmaka på allt gott. Om det är någon som kan det här med surdegsbröd och bakning så är det Tommy. 

Ser ni förresten vad mitt hår har blivit långt igen? Vad det växer. Trevligt!
Kram Madeleine

3 kommentarer:

Anonym sa...

gud så snygg! var e den inhandlad?

Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Heej, hur är helgen? Bra hoppas jag!

Igår kom granen in hos oss, så nu är det så mysigt så.

Skulle du kunna maila din adress. Jag har bara din gamla :(

kramar

Madeleine Berglund sa...

Tack! Den har jag köpt på dea!!!