tisdag 18 februari 2014

Detta är vår melodi!


Igår tog jag på mig jeans och min vita tröja med ränder. Jag tyckte vädret gav mig klartecken till den outfiten. Hihi. När jag köpte den här tröjan (som egentligen är avsedd för herrar) för några år sedan köpte jag en mörkblå till Christer. Gulligt va?


Örhängen som piggar upp.


Innan jag träffade Christer ägde jag ingen klocka. När han köpte den här till mig i present hade jag helt plötsligt ett jätte stort behov av en klocka. 

Den är lätt, smäcker, stilren och passar till allt. Jag måste säga att Christer har en oerhörd känsla för smycken och klockor. Om något går sönder är han pillig och lagar allt.  Dessutom har man ju koll på tiden med en klocka, hihi. 


Nu har Tor svidat om till jacka. Han är en riktig cooling i grönt. Katten Melina kör vinter och sommarpäls men den ser då likadan ut.


Solen är här, jag har köpt såjord och petat ner årets första frön, konstaterat att fönstren har blivit förskräckligt skitiga sen i julas då jag putsade senast. Jag längtar efter penseér, påskris med fjädrar och att få fira påsk i Hälsingland. 

/Madeleine

2 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Superfina saker :)
Visst blir man glad när solen visar sig, ja bortsett från skitiga fönster *skrattar* nu längtar man, kram <3

Sofi sa...

Hej!

Å här längtar jag också efter våren!:)
Så fina saker! Tors gröna jacka var ju supercool!:)

Ha det gott!

Kram Sofi