tisdag 4 februari 2014

När livet känns vitt!


Vi har haft renovering av stammar här hemma och inte kunnat på bo hemma på två veckor.
Så fick vi äntligen komma hem. Hemmakär som jag är var det genunin lycka att få bädda rent i sängen.
Jag blev så inspirerad av yogan jag börjat gå på där allt är vitt. Så givetvis bytte jag till vita och krispiga påslakan. 


Jag bröt av det vita med pastelliga örngott (behöver jag säga att det är HIMLA, hihihi).


En lurvig mysig filt som jag använder flitigt. En virkad som mest är till prydnad och en kritvit filt som Christer hade som bebis men som nu Tor har när han vilar. 


Jag har köpt två nya kuddar till sängen i blått och vitt. Supernöjd.


Tomt men fint ändå.


Här har Christer vanligtvis en h ö g med kläder som allt för oftast gör mig riktigt irriterad (nu var jag diplomatisk) då det får mig att framstå som en riktig gnällkärring då det är han som faktiskt är slarvig..

/Madeleine

3 kommentarer:

Sofi sa...

Hej!

Skönt att få komma hem! Jag är också hemmakär så jag förstår CAD du gått igenom;)
Sängkläderna från Himla ser otroligt sköna ut, och fina:)
Vi har också en stol i sovrummet som Gustav använder som klädförvaring, ett hopplöst fall känner jag...:)

Ha det fint!

Kram Sofi

Anonym sa...

Så fint ni har

Kram Ugglan

Anna-Maria sa...

Förstår att det är skönt att vara hemma! Stamrenovering är inte kul, har dock inte varit med om det själv men hört av många att det inte är så kul!
Väntar bara på att företaget jag/vi bor hos skall komma och göra samma sak! Lägenheten vi bor I är från tidigt 70-tal så det behövs nog lite här och där!
Jätte fina kuddar till sängen!
Ha det gott!
Kram Amie