tisdag 20 januari 2015

Skönheten kommer utifrån. Damn right!



Jag är nu ägare till tre nya skönheter i detta hem och det känns mycket bra. En vacker champagnehink, en ljus-rosa-vit-limefärgad hortensia som passar ypperligt i hinken. OCH en ny Odd Molly kofta. Den gröna färgen på Odd Mollypåsen var ju helt ljuvlig, eller hur? Mer färg än så här behöver man ju inte bemöda sig med, i alla fall inte enligt mig. 

Koftan ska jag såklart visa. Jag måste blinka med ena ögat till Christer först. Det är nämligen han som ska fota när jag "mannekängar". 

Ganska otacksam uppgift - jag blir nämligen lite irriterad på honom när jag inte tycker att han FATTAR hur man tar bra bilder. Hihihi. Ett klassiskt bloggproblem, inte sant bloggvänner?

Fotoljuset var vedervärdigt i helgen så bilderna är helt kassa men ändå något i och för sig. 

Well, see you!
/Madeleine



Inga kommentarer: