onsdag 5 augusti 2009

Självplock hos Rappne!

Vilken höstkänsla det blev! Buu! Fast det ser ganska dekorativt ut. Jag har en spännande höst som väntar, så livet känns inte så tokigt ändå.



Vilken kanondag! Det har varit så varmt och underbart. Synd bara att jag sov middag mellan halv två och halv fem. Haha. Men på förmiddagen har jag varit på Slottsträdgården Ulriksdal, alltid lika trevligt. Nu är deras enorma självplock öppet, allt från potatis, grönsaker till blommor.
Nu har jag svaret till föregående inlägg, titta vad en alla tiders läsare svarade:
"Emelie Gulliksson sa...
Det är en isolator till de gamla elstolparna som fanns längs våra vägar. De finns kvar lite varstans. Koppartråden knöts fast i dessa isolatorer som satt fast i en krok på varje elstolpe.Kram Emelie"
Imorgon ska jag inviga mina nya stämplar, det blir dagens mest spännande moment här hemma. Kram Madeleine

5 kommentarer:

Magdalena sa...

Hej, va trevligt du hade det idag ser det ut som...jag bor i södra delen av Stockholm, så bageriet ligger nära till...och visst är de områden mycket charmiga.
Ha en bra kväll,
kram
Magdalena/Color Sepia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Nej, vi åker imorgon vid 18 till arlanda. Jaa memorera lite tack :) Imorgon ska du få se min snygga rosa sak hihi.
Sova middag är superskönt så det gjorde du rätt i. Kram

Anna tassar in.. sa...

Mmm Madde Ulriksdal..suck..himmel så läckert det är där..jag vet..jag trivs alldeles utmärkt där..

Så nice dekor du har gjort..me like.

Luiza sa...

Hejsan!
Tack för din underbaaaraaa kommentar. Det värmer verkligen!

Vad kul det låter med självplock, jag har gjort det ,vid ett tillfälle i mitt liv, och då pöockade jag jordgubbar...

Det är så skönt att somna, mitt på dagen, men man blir lätt ledsen på sig själv när man märker att halva dagen har gått , till just, sova...
=)
Vad kul att du är positiv, trots höstkänslan...

Nu ska jag gå och basta (jag bastar ALDRIG, men nu så...), de väntar på mig.
Kram/Luiza
Ha det så bra

Pia heter jag! sa...

vill oxå åka på självplock där!

Önskar dig en jätte fin Torsdag,kram kram