onsdag 8 december 2010

Vinterälskare. Var det jag som sa det där?


Jag älskar vintern just nu. Ja, det var jag som sa det där. Jag Kia Madeleine Berglund som ä l s k a r sommaren. Men det kan inte hjälpas, det är så varmt inne, det doftar ljuvligt från hyacinter och tändstickor. Skenet från adventsstakar, stjärnor och ljusslingor charmar hjärtat. Man vill ju bara vara hemma och pyssla hela tiden. En chokladkola avlöser knäck som mormor kokat. Ja, ni fattar grejen - mysigt!
.
Onödig men inspirerande information: Just nu finns det så mycket snygga tyger på Åhlens, har ni sett det? Vill köpa på mig massor bara för att ha. 
.
Kram Madeleine

1 kommentar:

Vikeskärs hem och vardag sa...

1: oj så fina inköp du gjort... Jag tycker örhängena är helt ljuvliga.
2: Jag gillar inte vintern heller men nu, nu är den fin.

Jo visst är det kul att ha något som funnits så länge och som en närstående har haft innan.

Borås är en rätt så fin stad, finns en del mysiga butiker och många gamla hus.

vad händer idag då?

Kram