onsdag 30 mars 2011







Sedan jag var med i lokaltidningen Sigtunabygden hittade min granne till bloggen - vad kul! Jag blev så himla glad och varm i hjärtat när jag fick ett fint brev, en fin tändsticksask och två vackra burkar/flaskor i present av henne.  Tack så jätte mycket! Jag tycker det är så snällt och v a c k e r t. 


På tändsticksasken står det något mycket klokt i riktig Madeleinestil: 


"Följ dina drömmar! Vi är skapta för att uppfylla våra innersta drömmar. Det är därför vi är här. Men det kommer så ofta så mycket i vägen på vägen... Rensa, rensa, rensa. Vart är du på väg? Jag lever mina drömmar." 


Kram Madeleine

6 kommentarer:

FaB Keramik sa...

Uj vad fina bilder!!
Jag får så dåligt samvete att jag inte svarat på dina frågor än - men nästa vecka blir mitt liv lite lugnare - DÅ!
KRAM frida

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Det var en snabb sväng av magsjuka! Så skönt, så tacksam!!
Vi är redan skapligt på benen igen..

Vad fint gjort av din granne. Tänk vad det värmer i hjärtat!!

Vi fikade kladdkaka och Annikas hembakta sockerkaka som hon hade med sig. Mums!!

Nu ska jag lyssna på Tisdagstankarna! Lite efter... :)

Kram på dig!

Charlotte sa...

Vilken underbar krans du har gjort! Jag har varit ute och plockat björkris också:). Ikväll ska det bli en krans.
I skogen satt jag på en stubbe och bara var....så härligt det är:)!!
Moder jord är fantastisk.

Kramar

Unknown sa...

Så fint gjort av din söta granne :)

Underbar text. Den gick raka vägen till hjärtat.

Ha en underbar dag
Kram Maria

grannen Sussie sa...

Va kul att du tyckte om dom.....:-)

Gå in på www.kreativinsikt.se så hittar du enn massa vackra saker & tanke ord som värmer både Hjärta & själ.... Ha det så gott Kram Sussie

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Ja, ska gå in där bums. Tack! =)