söndag 23 december 2012

Söndagsfika!


"Tänk om dina bloggläsare såg vilken mysMadde du är som ligger under filten i soffan så mycket", sa Christer.
 Ja,  så är det faktiskt. Med dom här trötta ögonen kan man inget annat än vila och somna klockan halv åtta på kvällen. Om ni bara visste vad morgonpigg jag blivit på kuppen. 

I övrigt älskar jag min hårfärg som kommit till sin rätt igen efter att jag fick ett "förnya mig ryck" för några år sedan. Då färgade jag håret mörkt brunt och jösses vilken tid det tar att få tillbaka den blonda glansen. Nu växer det och mår bra igen.


Jag bakade julgodis igår. Gott. Vi får fikagäster snart nämligen.




Katten Melina tar igen sig en julbäddad säng.

Kram Madeleine

3 kommentarer:

Sofi sa...

Hej Madeleine!

Så fin du är!

Tittar in och önskar dig en riktigt God Jul!

Kram på dig

Hemtrevligt hos Johanna sa...

God jul till dig och Christer! Julen firas hos mamma och pappa, Andreas kommer till oss på juldagen och i mellandagarna åker vi till Skövde tillsammans.

Åh, Hälsingland på jul, va mysigt! Riktig lantjul! :)

Kramar Johanna

Anonym sa...

så fin melina är vid jule tid =)