fredag 22 mars 2013

Regissera katter? Ha!


Katterna kan sitta på roliga ställen. Här har Malou parkerat sig själv i en trälåda på balkongen utan att att jag behövt regissera henne. För att regissera katter går icke. Man får helt enkelt leva på tur när man vill fånga en katt på bild.


Nytt på balkongen - ett fint betongäpple som bara kostade 12 kronor på Biltema. Snacka om inredningsfynd! Rostiga ägg från Luiza. Den gamla zinkhinken hittade jag i ett övergivet hus när jag var en sisådär 15 år. Den som spar han har!

Kram Madeleine

5 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej va fint de är på balkongen, gillar de rostiga äggen.
Ja biltema kan allt de också, fast de är såå sällan jag är där. Hmm kanske skulle ändra på de :)

Söta dina katter är då.

Kram Camilla

Anna-Leena sa...

Härliga bilder på en sån söt kisse.
Dom är sköna djur har själv haft 2st och dom kunde man hitta på dom mest knasiga ställena.

Trevlig helg
Kram Anna-Leena.

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Haha, samma sak med hundar! Man får vara snabb får att fånga dem på bild. Sovbilde rär väldigt tacksamt med andra ord. :)

Haha, ja det tycker jag du ska göra, man måste lära de i tid att uppvakta på födelsedagen!

Babyshower, har man sånt i Sverige nuförtiden? Usch, viklen lantis jag är. :)

Hoppas allt är bra med dig! Trevlig helg,

kram Johanna

Anna-Maria sa...

Hej vännen! Tack för det fina lilla svar som du orkade skriva i morse. Jag längtar ivrigt efter "resten" av svaret! Men ta hand om dig och magen och se till att bli frisk nu!
Ha det gott i helgen!
Söt kisse i fina lådan!
Kram Anna-Maria/Amie eller Isaacsmammaamie som jag heter på blogen och på Instagram!

Anonym sa...

Hej! Fint äpple, bra tips! Sån måste jag köpa på det snaraste. Gulliga katterna vågar sig ut i kylan ser jag. Har trotsat kylan och sått blomfrön som blygt börjar titta upp. Ha en mysig kul helg!
Kram Claudine!