måndag 11 november 2013

Christers första fars dag!


Igår var det som ni vet fars dag. Jag valde med omsorg ut en sten som jag och Christer plockade på Gotland sommaren 2012.


Jag och Tor åkte till Panduro och köpte ett gäng magneter förra veckan. I kassan undrade dom om inte Tor skulle måla en mugg till sin pappa. Vi avstod. 


Hemma igen tog jag fram diverse pysselredskap. Tejp, lim, en bra sax och svarta pennor. 


Ett nytt presentpapper från Ikea. 


Natursnöre passar fint till pappret. 



Så här blev paketet till Christer från Tor. Gulligt tycker jag. 


På stenen jag valt ut med omsorg klistrade jag på två magneter. 


Sedan skrev jag "Min pappa är bäst". Tyckte det kändes fint att Tor fick ge sin pappa en sten som är plockad på Gotland.  Vips var en personlig kylskåpsmagnet skapad.  


Söta strumpor till Tor. Dom hade han på sig igår. Hihi.


Christer gav sin pappa paket. Jag hjälpte honom att slå in dom. Pappret är tapet som blev över till sovrummet i Hälsingland. 

/Madeleine

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilken fin idé till present!
Kram Jenny