onsdag 26 mars 2014

Vi hänger med kompisar!


Idag fick vi besök av Tors tjejkompis Clara och hennes mamma. Hon fick ett paket av Tor.  Tor fick ett paket av henne. Gulligt. 


Jag tände ljus.


Jag vek servetter på detta simpla vis och dukade bordet. 



Jag gjorde en kycklingsallad med massa nyttigheter som kroppen mår prima av. En skål med solroskärnor att strö över maten. 


I måndags bakade jag en kardemummaka som jag bjöd på. Perfekt att förbereda då man kan frysa in den. Med vaniljvisp och jordgubbar blev det smaskens.  Chokladkakorna med hasselnötter och daim bakade jag ju i söndags som ni vet. Dom var magiskt goda även idag. 


/ M a d e l e i n e

2 kommentarer:

Anna-Leena sa...

Vilka vackra bilder och så mycket gott du gjort.

Trevlig Helg
Kram Anna-Leena.

Anonym sa...

Hej! oj, så mycket gott, fin dukning,vackra blommor och en söt Tor, härligt med kompisar!
Kram Claudine!