torsdag 14 augusti 2014

Tips: Så förnyar du din energi!




Jag tror inte att det är så många som varit hemma hos oss som tänkt på att jag har prismor precis överallt. Speciellt i mörka hörn, fönster och lampor. Där jag vill ha ett energiflöde helt enkelt.  

Vissa platser har jag valt så att prismorna kan skicka energi vidare ut i rummet. På andra platser har jag prismor som ska tillföra energi till ett trött och torftigt hörn. Jag har inte läst några böcker i ämnet eller så. Utan jag "freestylar" och känner in. 

För mig är energier viktiga. Jätte viktiga till och med.  Såväl i hemmet, på arbetsplatsen, i bilen, på landet och bland vänner. Det betyder inte att jag har en prisma i bilen. Just den där känslan ska vara trygg och harmonisk. Det eftersträvar jag alltid.

Igår kväll var det fullmåne och då passade jag på att plocka ner alla prismor och lägga på det här fatet. På så vis fick de bada i månsken på fönsterbrädan. Jag har fått lära mig att prismor måste få ny energi och det genom månsken (såklart varför har jag inte tänkt på det tidigare?!)  Det ska bli så intressant att hänga upp prismorna igen och se om jag märker av någon skillnad. 

/Madeleine

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Va instressant... Du får återkomma och tala om om du märker nån skillnad.
Kram Anna