måndag 1 december 2014

För att jag är jag



 

 

I helgen adventfikade vi hemma hos min mamma. Jag hade en vit vacker blus som är ganska ny. Den stickade tröjan är också ny och känns sådär lantligt Madeleine-ig ni vet. Den kanske jag ska ha till helgen då vi ska på julmarknad i Hälsingland. Eller så kör jag på praktiskt underställ, hihi.

Mitt blonda hår är nu ett minne blott och jag har färgat håret mot min naturliga färg. Det var just under en änglameditation som det kom till mig att jag kunde sluta upp med att blondera mig stup i kvarten.

Sover man i fläta blir håret sådär lagom lockigt som på bilderna. 

Det syns ju heller inte att jag har jätte ont i händerna då jag och Christer en halvtimme tidigare hade kånkat ner vår gamla tvättmaskin tre trappor och in i bilen. Pust. 

/Madeleine

Inga kommentarer: