fredag 23 januari 2015

För att inte glömma bort sig i livet!



Jag har många nya ideér och tankar som ligger och gror i mitt huvud. Jag känner mig inredningsinspirerad. Ni vet, en period då jag kan tänka om, lägga till nya saker och kanske ta bort något som inte längre är lika mycket jag.

Jag har en hel pärm med inspirationsbilder som jag samlat på mig i över tio års tid. Jag älskar att bläddra i den pärmen eftersom det så föredömligt sammanfattar det jag älskar och drömmer om.

Ibland är det så att man glömmer bort sig i livet vad som verkligen innerst inne gör en glad i sitt hem. Vilka former, färger och tyger som aldrig går ur tiden. Ja, sådana påminnelser förvarar jag här. 

/Madeleine

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Hahahah, jag har en låda med drömmar, inredningsdrömmar! Så härligt att bara sätta sig ned och titta igenom!
Trevlig lördag!
Kram Amie

Anonym sa...

Hej! ja, jag har också bilder och pysseltips samlade, dock löst i en låda. Måste sortera, ordning och reda, precis som du har. MEN jag tror att jag drabbats av latmasken. Attans! Ha en bra vecka i detta vinterlandskap. Kram Claudine!