torsdag 1 januari 2015

hej du nya!





Äntligen nytt år! 2015 är året som ska fortsätta i samma hälsosamma anda. Utomhusluften ska fortsätta fylla mig med nya fina tankar. Yogan kommer till exempel fortsätta vara betydelsefull och hjälpa mig på vägen. Det här är året då jag är redo för nya och stora förändringar. Det väljer jag att möta med öppen och nyfiken famn. 

Det här året (det vill säga idag) började också med att jag rensat skåp och lådor. Dammsugit och skurat golv. Tvättat ikapp sen hälsingevistelsen och plockat undan julen. Ibland måste man ta tag i det som är här och nu för att välkomna det nya.

Bilderna känner ni igen sen tidigare och är ju från vårt sovrum. Men dom speglar en sådan glad, ljus och somrig känsla. Precis så tycker jag att min personlighet är. 

/Madeleine


Inga kommentarer: