onsdag 10 juni 2015

Pausunderhållning!


Det kommer fler bloggträff -bilder. Men ett kort inlägg däremellan som pausunderhållning blir bra tänker jag. Jag har köpt ett vitt litet skåp till vardagsrummet. Ett perfekt skåp att gömma leksaker i. Dagtid är här kaos men på kvällen när lilleman sover kan man plocka undan och pedanten i mig kan njuta av ordning och reda.

På sikt är tanken att vi ska installera en kamin i just den där hörnan. 

Blommor med nejlikor (blev uppvaktad av snickarkillen) och aklejor (från tomten) gör sig bra i en vas designad av Ernst. Hihi.

Doftljus från Yvonne Ryding bör ni investera i. Doftar helt ljuvligt. Perfekt tycker jag nu när vi är nya i ett hus som luktar en smula instänkt. Jag vill ha in vår doft i varenda vrå. Det låter som en helt rimlig tanke tycker jag.

Ses och hörs!
/Madeleine

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Ja, det var ett fint skåp, nejlikor och aklejor var ju tjusiga ihop, att jag inte tänkt på det. Tur att du kan ge fina tips. Ha en solig helg med familjen!
Kram Claudine!