tisdag 1 december 2015

Nya tapeter och tjusig choklad - jo jag tackar!



Ojsan, det blev ett långt blogguppehåll. Det betyder inte att jag legat på latsidan precis. O nej, tvärtom. Vi är mitt uppe i en hallrenovering, julbak, binda kransar och måla snickerier - SAMTIDIGT. 

På bilden ser ni vår nya randiga halltapet skymta. Mycket vågat för att vara mig som är skraj för färg. Det blir bra tycker jag. Svarta tavelramar (också vågat för att vara jag) bryter av snyggt. Nu får vi ny el i form av spotlights som man kan dimra. Alltså det här med dimmer är genialt eftersom det resulterar i sådan mysfaktor. 

Vi hade vänner över på middag för några helger sedan och vi fick då en alldeles ljuvlig gåva. En blandning NK-chokladpraliner. Det var det godaste choklad jag ätit. Helt otroligt! Är ni på NK -  köp! Jag är dessvärre aldrig på NK men måste absolut göra ett besök där när jag är i den stora staden nästa gång. 




Inga kommentarer: