söndag 6 mars 2011

Min utställning i Gamla Stan!













Ljuvlig tulpanbukett från stans mysigaste blomsterbutik - Christoffers Blommor såklart!


Jag fick flott bloggbesök från Eskilstuna. Bloggaren Antagligen Anna hälsade på!

Succé!!!! Min allra första utställning gick så bra och jag blev så varm i hjärtat för alla besök som jag fick av vänner, förbipasserande, bekanta, gamla arbetskamrater och vackra själar. Lokalen i Gamla stan är helt magisk! Mitt hembakade fika var mums!
Tack för alla blommor och fina kommentarer!!!  Det här var så himla roligt och jag är överlycklig över att jag hade min bloggfotoutställning!

Idag har jag möblerat om, kånkat soffa uppför trappan, inrett, städat och nu är jag helt slut. Imorgon är det en viktig dag för mig! Ni får veta mer om det om ett tag!!! Men att "homestyla" är bland det roligaste som finns, speciellt när man fått så mycket vackra blommor att dekorerar med.

I övrigt har jag fikat idag och träffat en ny katt!
Kram Madeleine

13 kommentarer:

Smulan sa...

Vad roligt att allt gick så bra, GRATTIS !!!! Du är så duktig, kul ide' med ! Härlig lokal,synd att man inte kunde komma förbi, liiiite väl långt för mig. :o/

Luiza sa...

Grattis till en lyckad utställning!!!

Nu är jag nyfiken på måndagens lilla projekt ;).

Kram på dig.

Marita sa...

Men Madde....inte visste jag att du hade utställning! Och jag som var och strosade runt i gamla stan igår, lördag!!! Där hade jag ju velat titta in!! Vilka vackra tavlor!! Du är verkligen duktig på att fota! Nästa gång måste du maila mig innan, du har ju min mailadress!!! Jag bor ju i Eskilstuna så jag har inte särskilt långt att åka! Lova det!!! Skulle vara så kul att få träffa dig, live menar jag!

kramisar underbara du!!!! Marita

Maria - Villa Krutbruket sa...

Grattis till din utställning!
Vilken lokal, perfekt Madeleine anda.

Stort grattis igen! Kramar!

Emilias sa...

Ååh vad mysigt det ser ut :) Helt perfekt ju!!

Du måste ha fler utställningar, skulle vara så himla roligt att kunna komma :)
KRAM

mia sa...

hej madde,

baaa jag provar igen...det krånglar med din kommentars ruta?

Vilken fin utställning du hade skapat! jag fårstår vilket jobb det måste ha varit. Hoppas att du blev nöjd och attt du fick mycket respons och uppskattning.
Jätte cool lokal också att hålla
till i. Vackra blomster och en vacker människa:-)

Ha det gott/ kram

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Härligt att du är nöjd! Lokalen ser underbar ut, fina ramar och bilder och gott fika! Det hade verkligen varit superroligt att komma och kolla, synd bara att det är en bit ifrån mig... Nästa utställning i Göteborgs trakten kanske? :)

Kram Johanna

Anonym sa...

Gratulerar till din underbart fina utställning!! Allt var perfekt från lokalen till ditt hembakade fika! Kram ugglan

Anna Eleonor sa...

Jag fastnade för de små spetsglasen(?) med värmeljus i. Så fint! Håller glasen? De spricker inte av värmen?

Vi i Villa Ville kulla sa...

Vilken fin utställning..

kram Lotta...

Hildas hem - Sofia sa...

Jag har inte hunnit kika in här förrän nu. Det hade varit så kul att besöka din utställning och träffa dig ... men avstådent är ju lite för långt :)

Det ser jättefint ut med en massa coola ramar.

Jag är glad för din skull att det gick så bra!

Ha en alldeles underbar och solig tisdag!
Kram Sofia

Anonym sa...

Tack för en underbar utställning!!!Vackra foton i en härlig miljö, gott hembakat bröd och vilka tänkvärda roliga krönikor du hade skrivit! Kanske en ny utställning så småningom? I alla fall jättetrevlig tillställning! Kram Selma!

Madeleine Berglund sa...

Tack Selma och Ugglan!!!!