onsdag 27 februari 2013

Uppskattning!


Jag var i jätte stort behov av en ny hårborste. Därför föll det sig naturligt att köpa en ny fin i trä när jag var i Järna. Den underbara burken med handkräm tar jag lite då och då för att jag vill ha den länge. Doftar ljuvligt! Fick den av mina två närmsta kollegor förra sommaren när jag slutade där. 


Mormor skickade ursött vykort och mamma tillverkade ett eget och skickade på alla hjärtans dag. Så himla kul att komma hem till riktig post i brevlådan. 

Igår kom Christer hem med tre tulpanbuketter och två krukor med lökväxter till mig. Sådan underbar uppskattning älskar jag.

Kram Madeleine 

2 kommentarer:

Marie sa...

Ohh så fina kort och man uppskattar att få riktig post. sådan där borste skulle jag kunna tänka mig

Marie sa...

Ohh de örngotten lät jättefina måste jag kika in. Ja lite synd att hon slutade, men gillar ju som sagt även den nya, så man kan finna sig idet =D, ja jättefint namn har hon =D

kramar