onsdag 6 november 2013

Jag kom ju på att..



...jag nog inte visat er dom här fina ullgrejerna som Christer köpte på e-bay till mig.
Ett fint ullfodral med läderband till min iphone. Samt ett fint ullfodral med läderknäppning till Ipaden. 

Så himla fint, mjukt, ulligt och gulligt.

Jag och Tor var på loppis igår och köpte en söt grej. Sen gick vi och köpte amaryllis och vita hyacinter. För balkongen är redan dekoread med granris, minigranar, ljung och säckväv. Ja ja ja, jag kan inte låta bli. Så himla mysigt med julkänsla. Jag ska knäppa bilder och visa er. Får man börja spela julmusik nu by the way?
/Madeleine

5 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Så härligt att höra att fler knappt kan låta bli =) Blir så kort tid att njuta sen så man får tjuvstarta tycker jag, dessutom blir det så mysigt hemma nu när det känns grått ute.
Ja spela på, hört mååånga som spelar julmusik och myser med pepparkakor och glögg *hihi*
Kram och ha en fin dag

Anonym sa...

Klart du kan, mysigt och avstressande med julmusik.
Väldigt fint fordral till I-paden.
Jag kan inte heller låta bli att börja julpynta liiite.
Ha det bra
Monica

Anna-Maria sa...

Spela julmusik du, för det gjorde jag själv här om dagen! Ta bilder på balkongen också, blir så nyfiken och se hur du/ni har (in)rett där!
Kram Amie

Anonym sa...

Det får man, själv började jag med det i slutet av september;)
Kram Ella (som tycker din blogg är väldans trevlig och mysig att läsa!)

Madde sa...

Vilka fina ullgrejer! Kram Madälän