tisdag 5 november 2013

Besök av Billy! Och Konditorn förstås!




Igår hade jag och Tor fina kompisar på besök. Billy och hans mamma Linda, även kallad Konditorn här på bloggen.

Det var så fint och kul att träffa dom.  Jag tog några roliga, söta och fina porträtt på killarna tillsammans.


Liljorna doftar gott. Blev uppvaktad av Christer förra veckan. Han gör det med jämna mellanrum till min stora lycka. 


Den vackra vasen köpte jag i en butik i Järna som säljer ekologiska produkter tillsammans med min vän Jessica. 


Jag hann inte baka då vi var i Hälsingland hela helgen. För ett tag sedan bakade jag bullar som jag fryste in. Siken tur då!


Konditorn gav mig två flaskor äppelmust. She know me! Jag älskar juicer och framförallt äppeljuice och must. Love love love. Tack o tack.

/Madeleine



3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Härligt !
Vilka goa killar drt syns där.
Så mysig tid för er nu.
Fina bullar har du bakat. Ser så gott '
Kanske får det bli bullbak imorrn för min del ;)
Härliga flaskor också !
Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram

Anonym sa...

Hej! Nämen se där, två käcka killar! Jättesöta är de!
vad kul att ha kompisar på besök.
Hmmm... flaskorna är jättemysiga, förstår att de var goda.
Ja, kaffe/te med bulle, smaskigt!
Kram Claudine!

Anonym sa...

...Visst ja, skulle nämna att det är en fin man du har som kommer med blommor då och då. trevligt intiativ!
Kram igen Claudine!