lördag 5 april 2014

detaljer


Nu har lilla äggkransen kommit fram. Den har en sisådär tio år på nacken sen jag jobbade i blomsteraffär. 


Liksom två söta kycklingar. Tror vi fått dom av svärmor Elsa om jag inte minns fel. 


I en tom burk har jag stoppat ner några vitlöksklyftor i jorden. Den gröna blasten är god att strö på salladen sedan. 


Det här ljuvliga ljuset fick jag av mamma. Jag har aldrig haft ett "yankee candle" tidigare utan bara trånat efter er andra bloggare som haft ett i sitt ägo. Hihi.

/Madeleine

1 kommentar:

mia sa...

hej madde!

ser att du "påskat lite" fint! Skulle behöva lite inspiration till något nytt påskpynt eller pyssel men det känns sååå segt just nu och kommer inte solen fram snart så....

Men man måste ju inte vänd uppochner på hela huset för att det skall bli lite högtidligt, godis, blommor och fikabröd.. tjopp tjohej så blir det lite påskigt ändå.

Fina bilder på Liam, du har verkligen fångat hans vackra blick, vilken lite charmör ;-)

kram Er och ha en fin helg/ Mia