torsdag 22 maj 2014

En snickarkille och en Madeleine!







Bakbord för barn - Jag och Christer har gjort egna små bakbord och gett bort i både doppresent, namngivningspresent och 1-års present. Personligt för den pysslige familjen. Vi köpte helt enkelt en skiva, jag gjorde en skiss, Christer sågade och slipade i snickeriet. 

På bakbordets baksida lödde jag in barnets namn med lödpenna. 

Jag köpte också små söta kavlar i trä. 

Ett ljus och en vacker tändsticksask gav jag till bloggAnnika som en "grattis du är mamma" present även om hon fick den flera månader efter att Jonas föddes.


/ M a d e l e i n e

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina presenter ni gör. Lyckliga barn som får dessa.Det är ju så fint när barnen får vara med och
göra det samma som de vuxna, att de får känna att de är med i gemenskapen. Det skapar självförtroende.
Varm hälsning från Monica