fredag 23 maj 2014

Madde hemma hos Madde, Tor träffar Ted!



För ett tag sedan var vi hemma hos lille Ted som fyllde 1 år. Jag tog med mig en burk med hembakade vaniljdrömmar. 


Garn och snöre att slå till paket.


Tor på grönbete.  


Lantligt va?


Alltså jag blir ju alldeles mållös. Kolla. Dörrarna. Pardörrar. Så. Himla. Snyggt. 


Smakfullt. 


Kolla dom har också en fris runt trägolvet, som vi nu också har i hälsingeköket. Dom har vit marmor framför kakelugnen och vi har det framför kaminen. 


Tor kryper husesyn för då kunde han inte gå. 


Kökssoffa borde ju alla ha. 


Jag gillar inte att barn enbart  ska ha sina saker och leka i sina rum. Barn ska kunna leva i ett hem, precis som här. Se vilken fin skaparhörna. Man blir genomglad av sådant här. 


Kolla här då. Små bilar bredvid Leilabok. I love it. 


Jag gav rosor till Madde. Som mamma till Ted i ett år förtjänar man blommor tycker jag. 


Det här gillar jag. 


Vackert på köksbordet. 

/Madeleine

1 kommentar:

Madde sa...

Tack vad du är rar, du ser verkligen detaljer som en annan inte tänker på! Kram