måndag 26 maj 2014

Hurra!


Idag är det en måndag som är min mammas födelsedag. Hon fick blommor. 


Och paket förstås. 


Som bland annat innehöll söta servetter från Green Gate. 


Av Tor fick hon en söt fågel.


Blommigt tycker jag om. Här är mammas stövlar. 


Och stolsdynor till utemöblerna.


Loppisfyndade  tallrikar som är sååå söta. Dom åt vi hembakad tårta på. Tårtan glömde jag fota. Jag var helt inne på att äta två stadiga bitar nämligen. Hihi. 


Fina skedar som vi åt tårta med. Så fint när det nya möter det som är gammeldags. 


Tor i rörelse. Typ hela tiden. Han är sötast i världen när han går. Kolla vilka söta knubbiga fötter han har min lille pojke. Kärlek. 


Ja juste, vi åt ugnspannkaka till lunch. Med rivna morötter och äpple -  jätte gott. Naturligtvis med en klick smör och sylt. mmm. Alla njöt och tog två portioner.


Här är min blommiga väska tillsammans med mormors bruna. Dom matchar fint ihop där på kökssoffan. 

/madeleine

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Åh så fina presenter din mamma fick, hon måste verkligen ha gillat dem! Du är så fin med alla små gulliga detaljer, du har verkligen öga för det där lilla extra!
Åh Tors små fossingar, så söta! Gosigos!
Din blommig väska, vart köpte du den? Hur snygg som helst och jag älskar modellen!
Ha det bäst fina du!
Kramar i miljoner Amie

Anonym sa...

Hej! Ja, jag kan bara hålla med om Tors gulliga fötter, härlig, vilken charmig stil han har når han är promenerar fram. Var han kanske på väg till trappan?
Ha det bra i veckan!
Kram Claudine!