söndag 29 juni 2014

Hemma hos Vita huset 28































Novas nya fina rum.




Jonas. Så himla glad, harmonisk och trygg. Nästa sommar kommer Tor och Jonas att kunna springa tillsammans. Längtar. 





Jag köpte chokladpraliner i Sigtuna och gav till Camilla. 


Blomma + kruka till Camilla och hennes familj. Köpte den i Sigtuna.



Vi fick en fin handduk och en burk rabarberchutney av Camilla. Så himla god. 


Igår var vi på bloggträff hemma hos Camilla Vita huset 28 i Köping. En jätte rolig dag där vi umgicks med våra familjer. Vi åt en jätte god sallad till lunch. Sedan packade vi in oss i tre bilar och åkte till åsby för att njuta av blommor, inredning och fika. 

Jag åt en white lady och drack capuccino. Jag köpte växter och lite grejer som jag ska visa er till veckan.

Tor och Camillas dotter sprang runt och lekte som galningar ute på handelsträdgården. 

På kvällen grillade vi och jag åt tre gånger mer än vanligt. Allt var så gott, nam nam nam..

Jag fick flera lådor med inredning av Annika - Vikeskärs Inredning och Ting. Idag ska jag gå igenom och titta i dom, whiiii.

Jag fick faktiskt grejer av Camilla också. Ta´t lugnt, jag ska visa er allt. 
/Madeleine

3 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej ja jösses va jag också åt av allt. Riktigt lyckat med matvalet känner jag :)

Kul va de, gör vi gärna om snart igen.

Va mycket fina bilder du har tagit hos oss.

Kram Camilla

Anna-Maria sa...

Vilket underbart hem hon har Camilla! Jag är kär i alla detaljer!

Anonym sa...

fint hon har. gillar dom vita gardinerna jätte mycket. och blommorna såklart också. kram maria